ПЛАН ДІЙ
1) Пошук однодумців (мін. 3 співвласники)
2) Аналіз всіх співвласників (запит до державного реєстратора або підрахунок кількості вручну)
a. Кількість та імена
b. Частка власності кожного окремо
c. Загальна площа всіх квартир та нежитлових приміщень
3) Підготовчий етап
a. Попередні переговори з співвласниками для:
i. Визначення назви
ii. Складу правління
iii. Складу ревізійної комісії
iv. Голови правління
v. Розміру внеску та структури кошторису
b. Призначення загальних зборів та повідомлення про них (дата, час, порядок денний) за 14 днів до дати проведення ВСІХ співвласників (підпис або листом)
4) Проведення загальних зборів (успіх залежить від якості виконання підготовчого етапу)
a. Голосування – якщо приймати і кошторис то потрібно 2/3 «За», голосують всі співвласники площею яка їм належить (так само як акціонери своїми акціями компанії)
b. Письмове опитування – якщо на зборах не всі проголосували то ще 15 днів можна проводити опитування співвласників
c. Підрахунок всіх голосів та закриття протоколу
d. Повідомлення всіх співвласників про результати голосування (підпис або лист)
5) Реєстрація
a. Проведення засідання правління та вибір голови правління
b. Похід до нотаріуса для засвідчення підписів на документах
c. Друк протоколу на нотаріальному бланку
d. Похід до реєстратора для проведення державної реєстрацій
6) Початок господарської діяльності
a. Повідомлення попереднього управителя про самостійне управління будинком
b. Повідомлення податкову для отримання неприбутковості
c. Відкриття рахунку в банку
d. Укладання договорів на обслуговування будинку
i. Аварійна служба
ii. Обслуговування електромереж
iii. Договір на електропостачання місць загального користування
iv. Обслуговування ліфтів (можна лишити особові рахунки)
v. Вивіз відходів (можна лишити особові рахунки)
7) План робіт в будинку
a. Технічне обстеження всіх комунікацій
b. Визначення пріоритетів ремонту
c. Визначення джерел фінансування робіт
d. Організація виконання та контроль якості